Aș vrea să precizez un lucru important mai ales pentru unul dintre liderii de sindicat, Pompiliu Popete. Acesta este (sau era) liderul unei organizații județene a Cartel – Alfa și directorul Olservmin, firma sindicatelor băgată acum în lichidare. În mod sincer, am scris că această organizație este mai degrabă una fantomă, fiindcă în ultimii ani nu a existat nicio informație locală cu privire la acest sindicat. N-am știut exact care mai este situația „partenerului social” al CEO, dar, din câte îmi amintesc, atât liderul, cât și „suporterii” de la Cartel – Alfa Gorj, s-au pierdut prin FNME. De asemenea, am făcut o eroare atunci când am scris, evident pe surse, că Pompiliu Popete a mers la meciul Pandurii – Hapoel. Nu chiar fals. De fapt, Pompiliu Popete a fost trecut în lista delegaților sindicali, numai că acesta și-a donat biletul unei cunoștințe din familia sindicală a USMO (adică Uniunea Sindicatelor Miniere Oltenia), care avea nevoie de două locuri. Deci, îmi fac mea culpa. În loc să plece domnul Popete, au plecat doi reprezentanți ai uniunii sindicale. Consider că am retractat cele scrise în materialul de săptămâna trecută privind echipa de la Gorj care a însoțit Pandurii în Israel, cu mențiunea: am speranța că cele scrise de mine nu i-au dăunat la actualul „servici” (sau la viitorul), așa cum se temea acesta.
O să mă refer la un alt lider de sindicat, Marin Golea. Fără să aibă un astfel de scop, acesta trădează o situație frapantă a FNME. Bolizii, banii (chiar și din cotizații), afacerile – toate se cam duc. În urmă cu o zi sau două, Marin Golea a redat companiei mașina, o Skoda, de care se folosea în mod natural și în țel sindical. Motivul invocat și adus la cunoștința administrației CEO: autoturismul este prea scump și nu îi mai poate asigura întreținerea… Am impresia că, după criza care a tăbărât pe restul națiunii din 2009 încoace, la FNME se inst