Facebook este o reţea socială imensă, dar tinerii nu sunt prea interesaţi de acest aspect. Cum se vede însă lumea acestor reţele sociale prin ochii unei fete de 13 ani?
Ruby Karp are 13 ani şi este din New York. Articolul semnat pentru Mashable începe cu enumerarea reţelelor sociale sau aplicaţiilor pe care ea activează, cum ar fi Instagram, Vine sau Snapchat. „Facebook era ceea ce voiam când eram mică. «Mamă, vreau Facebook!» şi alte prostii pe care doar o mamă le poate gestiona“, continuă aceasta.
La 10 ani, Karp susţine că nu putea să aibă cont pe Facebook (vârsta minimă este de 13 ani), dar avea Instagram pe care putea să se desfăşoare. Imediat prietenii ei au sărit în „barca“ Instagram şi au început să discute acolo. Iar Facebook nu mai e de interes acum, chiar dacă au vârsta minimă necesară. „În momentul în care putem avea conturi de Facebook, suntem obsedaţi de Instagram“, notează aceasta. În acelaşi timp, ea şi-a făcut cont, dar prietenii ei nu sunt interesaţi, iar Facebook, mai spune ea, este inutil fără prieteni.
„Tinerii sunt făcuţi să urmeze. Asta suntem. Dacă toţi prietenii mei folosesc acest lucru interesant denumit Snapchat, vreau şi eu! Vrem ceea ce e la modă, iar dacă Facebook nu e asta, tinerii nu-l vor“, se mai arată în articol. Mai mult, părinţii te pot face de râs în faţa prietenilor prin mesajele lor sau prietenii pot publica poze care îţi pot face probleme acasă. „[La o petrecere] eu nu beau, dar cineva are o cameră şi face poze. Chiar dacă nu am un pahar în mână, aş putea fi surprinsă lângă o fată care bea“.
Check out this awesome post "I'm 13 and None of My Friends Use Facebook" on @mashable by 13 year old @RubyKarp! http://t.co/xSccEYPf8S — wislr (@wislrme) August 11, 2013
Marketing şi schimbări
Karp mai are de menţionat şi marketingul care se tot practică pe Facebook. Acum mai mult ca niciodată, de când