Compania taiwaneză de electronice BenQ a avut în primele şase luni ale anului o cotă de 43% pe piaţa proiectoarelor din România datorită creşterii vânzării acestor dispozitive cu 7,5% în acelaşi interval de timp. „Am reuşit o creştere a vânzărilor în raport cu evoluţia pieţei de profil, fapt care ne-a permis să ne păstrăm poziţia în România pe toate gamele de proiectoare: suntem numărul unu, cu o cotă de 41,85% pe segmentul Corporate, cu 47,04% pe segmentul Educaţie şi cu 57,63% pe segmentul Home Cinema“, a declarat Dragoş Salamac, Country Head al BenQ pentru România.
Cel mai mare avans al volumului de vânzări de pe piaţa de profil s-a înregistrat pe segmentul proiectoarelor destinate utilizatorilor casnici, vânzări care au crescut în primul semestru cu 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit BenQ, care citează un studiu al companiei de analiză Future Source Consulting. Pe segmentul proiectoarelor create pentru mediul de business valoarea vânzărilor s-a majorat cu 7%, iar pe segmentul proiectoarelor destinate mediului educaţional numărul unităţilor vândute a crescut cu 3,5%.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.08.2013.
Compania taiwaneză de electronice BenQ a avut în primele şase luni ale anului o cotă de 43% pe piaţa proiectoarelor din România datorită creşterii vânzării acestor dispozitive cu 7,5% în acelaşi interval de timp. „Am reuşit o creştere a vânzărilor în raport cu evoluţia pieţei de profil, fapt care ne-a permis să ne păstrăm poziţia în România pe toate gamele de proiectoare: suntem numărul unu, cu o cotă de 41,85% pe segmentul Corporate, cu 47,04% pe segmentul Educaţie şi cu 57,63% pe segmentul Home Cinema“, a declarat Dragoş Salamac, Country Head al BenQ pentru România.
Cel mai mare avans al volumului de vânzări de pe piaţa de profil s-a înregistrat pe segmentul proiec