Primul loc în topul preferinţelor agenţiilor de turism este ocupat de operatorul aerian naţional Tarom, însumând 46% din preferinţe
Companiile low cost Wizz Air şi Blue Air, cu toate că au un volum ridicat de vânzări şi sunt în top ca număr de pasageri, se situează pe locurile 4 şi 5 în clasament
Turkish Airlines, care a fost desemnată drept cea mai bună companie aeriană a Europei în ultimii ani, se clasează pe locul 6, cu doar 5,9% din preferinţe
În ciuda scandalurilor care au planat asupra companiei aeriene Tarom în prima jumătate a acestui an, a reducerilor salariale şi de personal şi a constrângerilor aplicate managementului companiei, operatorul aerian naţional se află în topul preferinţelor agenţiilor de turism, conform unui studiu realizat de TraveltechNews, realizat în luna iulie.
Însumând 46% din totalul preferinţelor exprimate de agenţiile de turism, Tarom este urmat la o distanţă considerabilă de către Lufthansa, care se clasează pe locul al doilea, cu 26,7%.
Air France KLM, pe locul al treilea
Cu toate că Air France KLM face parte din aceeaşi alianţă Sky Team cu Tarom, aceasta a ocupat doar locul al treilea pe podiumul de încredere, cu 18,2 puncte procentuale din total.
Companiile low cost Wizz Air şi Blue Air, cu toate că au un volum ridicat de vânzări şi sunt în top ca număr de pasageri, nu au reuşit să obţină un loc de frunte în ierarhia celor mai de încredere companii aeriene în privinţa promptitudinii, punctualităţii şi a stabilităţii financiare. Cu un total de 12,8%, respectiv 11,8%, cele două companii ocupă locurile patru şi cinci în clasament.
Turkish Airlines, doar 5,9% din preferinţe
În acelaşi timp, deşi Turkish Airlines a fost desemnată drept cea mai bună companie aeriană a Europei în ultimii ani, se clasează pe locul şase, cu doar 5,9% din preferinţe.
Tr