Producătorul de electronice taiwanez HTC are dificultăţi financiare mari, iar produsele sale nu mai au succesul de altădată. În ultima încercare de a revigora brandul, compania l-a angajat pe actorul Robert Downey Jr., cunoscut pentru seria „Iron Man”, pentru a apărea în reclamele sale, scrie Telecompaper.
Reclamele vor fi difuzate, începând cu 15 august, pe toate canalele disponibile: televiziune, online, social media, cinematografe. Campania media, numită „Change” şi care costă 1 miliard de dolari, se va concentra pe ideea: dispozitivele HTC îi ajută pe oameni să-şi arate creativitatea.
Deşi a lansat un produs foarte bun, HTC One, compania nu reuşeşte să crească livrările de smartphone-uri. În primul trimestru al acestui an profitul companiei a scăzut cu 98%, iar în perioada aprilie - iunie a trecut pe minus. Compania nu mai face parte din top cinci cei mai mari producători de smartphone-uri din lume.
Directorul executiv al companiei, Peter Chou, a spus, la o întâlnire recentă cu acţionarii, că HTC a reuşit să menţină o cotă de piaţă de 4% în 2012 cu o ofertă mediocră de produse, dar că în viitor urmăreşte atingerea unei cote de piaţă de 10-15%, transmite Focus Taiwan.
Producătorul de electronice taiwanez HTC are dificultăţi financiare mari, iar produsele sale nu mai au succesul de altădată. În ultima încercare de a revigora brandul, compania l-a angajat pe actorul Robert Downey Jr., cunoscut pentru seria „Iron Man”, pentru a apărea în reclamele sale, scrie Telecompaper.
Reclamele vor fi difuzate, începând cu 15 august, pe toate canalele disponibile: televiziune, online, social media, cinematografe. Campania media, numită „Change” şi care costă 1 miliard de dolari, se va concentra pe ideea: dispozitivele HTC îi ajută pe oameni să-şi arate creativitatea.
Deşi a lansat un produs foarte bun, HTC One, compania nu reuşeşte să cr