56 de pasageri români, care se întorceau din Italia, au fost blocaţi în Ungaria mai mult de 36 de ore, după ce autocarul societăţii Ami Turing, cu care călătoreau, s-a defectat joi noapte.
Printre pasageri s-au aflat şi botoşăneni, care au reclamat că reprezentanţii firmei nu le-au răspuns în momentul în care le-au solicitat să le trimită ajutor. „Nu e normal să ţii oamenii în drum ca şi cum ar fi nişte franzele, a declarat un tânăr botoşănean, care sâmbătă dimineaţă continua să-şi aştepte părinţii plecaţi din Italia şi care ar fi trebuit să ajungă în ţară vineri seară.
Şoferii maşinii implicate în incidentul din Ungaria au încercat să arunce întreaga responsabilitate pe service-urile ungureşti, care ar fi arătat rea voinţă în soluţionarea problemei tehnice, însă nimeni nu a explicat de ce cei 56 de pasageri au aşteptat aproape două zile un alt autocar de la Botoşani.
Potrivit pasagerilor însă, autocarul care ar fi venit după ei era de capacitate mai mică, astfel încât 15 oameni au stat în picioare.
Reprezentanţii societăţii ieşene de transport, care are filiale în mai multe judeţe printre care şi Botoşani, au negat, însă, varianta pasagerilor, prin care ar fi trimis un autocar mai mic. „O să le oferim despăgubiri celor care s-au arătat a fi civilizaţi”, a menţionat Marian Iacomi, proprietarul societăţii de transport.
Subiectul este tratat pe larg în ediţia tipărită a ziarului Monitorul de Botoşani.
56 de pasageri români, care se întorceau din Italia, au fost blocaţi în Ungaria mai mult de 36 de ore, după ce autocarul societăţii Ami Turing, cu care călătoreau, s-a defectat joi noapte.
Printre pasageri s-au aflat şi botoşăneni, care au reclamat că reprezentanţii firmei nu le-au răspuns în momentul în care le-au solicitat să le trimită ajutor. „Nu e normal să ţii oamenii în drum ca şi cum ar fi nişte fr