Diana Roman, o tanara de 25 de ani din Romania, a lansat o firma ce produce parfumuri naturale lichide, o nisa pe care, sustine ea, nu exista concurenti locali. Sprijinita de formarea de economist, tanara si-a planificat afacerea, gandirea strategica, stabilirea gamei de produse, plasarea pe piata si stabilirea relatiilor cu furnizorii, incadrandu-se intr-o investitie de circa 10.000 de euro, in cei doi ani de cand Les Essences d’Amelie a intrat pe piata.
Diana Roman s-a nascut in Harghita insa de sapte ani locuieste in Oradea. Ea a terminat Facultatea de Stiinte Economice si are un master in Administrarea Afacerilor iar apoi a petrecut o perioada in compania Bechtel ca economist.
“Simultan cu jobul, am inceput proiectul totuldesprearomaterapie.blogspot.com ca si o joaca, o relaxare ca urmare a pasiunii mele pentru aromaterapie si uleiuri esentiale, viata sanatoasa si metode alternative de infrumusetare”, spune ea.
Ai si tu un proiect cu elemente de originalitate pe care ai dori sa il faci cunoscut cititorilor Wall-Street.ro? Trimite-ne un mail pe adresa AfacereaMea@Wall-Street.ro si vei avea sansa sa apari in cel mai citit cotidian online de business din Romania.
Principala provocare, ca in cazul multor alte start-up-uri, a fost lipsa timpului. “Provocarile au venit din toate partile: familie, prieteni, aparatul de stat, furnizori, clienti. In primul rand a fost greu sa-mi conving familia ca este un lucru bun sa las pe plan secund o cariera formata muncind pentru altii in favoarea propriei afaceri. Aveam totusi 23 ani si nicio experienta in conducerea unei business care presupune productie. Si mai ales un business care nu are precedent in Romania”, spune ea.
Apoi a urmat “partea interesanta” in care a avut de-a face cu institutiile statului. Legea care reglementeaza activitatea ei este facuta pentru productia de cosmetice