Peste 70% dintre clientii actuali ai retailerului online Elefant.ro sunt femei si, astfel, compania se va extinde catre segmente care se adreseaza in special publicului feminin, a declarat pentru Wall-Street.ro, Cristian Herghelegiu (foto), directorul general al Elefant.ro.
Elefant.ro, un retailer lansat in iunie 2010, este in prezent cel mai mare retailer online de carte, insa in ultimul an s-a extins si catre segmentul de jucarii, RCA (asigurari de raspundere civila auto) si moda (vestimentatie, incaltaminte si accesorii pentru adulti).
“Am intrat pe segmentul de fashion pentru ca ne concentram pe clientii pe care ii avem, iar peste 70% dintre clientii nostri sunt femei. Deocamdata zona de RCA este la limita, dar vom scoate un produs care va targeta mai bine publicul feminin. Segmentele pe care ne vom extinde in perioada urmatoare vor fi mai mult sau mai putin pentru femei. Nu uitam de clientii nostri barbati, dar prioritatile le facem si in functie de publicul pe care il avem. Iar acum vrem sa ne orientam catre femei, catre familie, vrem sa fim mall-ul online al familiei”, a precizat Herghelegiu pentru Wall-Street.ro.
El a precizat ca exista planuri de extindere pe noi segmente de produse ori servicii, dar nu a mentionat care sunt aceste verticale de business si nici daca vor urma noi lansari pana la finalul anului.
Un alt retailer care initial s-a axat pe un singur segment este eMag, cel mai mare retailer online din Romania, care la inceput a vandut doar produse IT&C, iar ulterior s-a extins catre electrocasnice, carti, muzica, bricolaj, polite RCA, turism sau cosmetice. Crestere de trei cifre in primul semestru In primul semestru al anului Elefant.ro a inregistrat o crestere de trei cifre fata de perioada similara a anului trecut, insa Cristian Herghelegiu nu a precizat care au fost veniturile retailerului.
El nu a oferit detal