Judeţul din care provin cei mai cunoscuţi poeţi, muzicieni şi pictori se autopromovează cheltuind sume importante şi elaborând proiecte fără finalitate. O încercare de a schimba această situaţie se face în municipiul Botoşani, prin lansarea proiectului „Centru naţional de informare şi promovare turistică pentru Botoşani”, cu o valoare de peste 600.000 de lei. Anterior, CJ a realizat două albume foto, cu prezentarea judeţului şi a tradiţiilor populare, pe care le-a trimis la cele mai mari firme, în speranţa atragerii unor investiţii. Albumele nu sunt disponibile, însă, publicului larg. Nici obiectivele care ar merita să fie vizitate de turişti şi care sunt promovate nu au beneficiat de întreţinere. Un exemplu în acest sens ar fi Lacul cu nuferi de la Ipoteşti. Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ), Florin Ţurcanu, spune că în funcţie de bugetul de care va dispune instituţia anul viitor, se vor face proiecte pentru amplasarea de indicatoare către obiectivele de interes. De asemenea, va fi tipărit în 10 mii de exemplare un ghid despre judeţ, care alături de albumele deja tipărite şi cu alte reeditări, vor fi împărţite în judeţ şi în toată ţara. Mai mult, se intenţionează amenajarea unui Muzeu în aer liber, asemănător Muzeului Satului din Sibiu şi a unei Grădini agro-zoo. În paralel, şi primarul municipiului Botoşani, Ovidiu Portariuc, spune că o comisie din cadrul municipalităţii pregăteşte o strategie de promovare a municipiului Botoşani.
Subiectul este tratat pe larg în ediţia tipărită a ziarului Monitorul de Botoşani.
Judeţul din care provin cei mai cunoscuţi poeţi, muzicieni şi pictori se autopromovează cheltuind sume importante şi elaborând proiecte fără finalitate. O încercare de a schimba această situaţie se face în municipiul Botoşani, prin lansarea proiectului „Centru naţional de informare şi promovare turistică pentru Botoşani”, cu o valoare de pes