Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania, a semnat un contract de colaborare cu Dobrogea Grup din Constanța.
Prima etapă a proiectului constă în definirea strategiei de marketing pe termen scurt, și este urmată de o etapă mai complexă de dezvoltare a afacerii pe termen lung. Această colaborare face parte din eforturile de reorganizare ale companiei: în contextul dificultăților economice și a evaziunii fiscale din domeniu, Dobrogea Grup este astăzi în procedură de insolvență generală, în faza de definitivare a planului de reorganizare.
"Dobrogea merită să revină în actualitate, și mă bucur foarte mult că pot susține acest efort. În ultimii ani, contextul competițional pe piața făinurilor și a produselor de panificație a avut o evoluție extrem de agresivă, ceea ce a creat unele disfuncționalități producătorilor tradiționali din România. Pe termen scurt, celebra faină cu trei zerouri de la Dobrogea trebuie să ajungă din nou în toate bucătăriile, iar copiii noștri trebuie să se bucure de Eugenia așa cum ne bucuram noi în copilărie. Pe termen lung, Dobrogea trebuie să aducă inovație într-o industrie ce aparent e mult prea apăsată de povara prețurilor din ce în ce mai mici. Am gasit o echipă de management formată atât din oameni cu experiență îndelungată în organizație, cât și manageri tineri veniți din industrii competitive; împreună, sunt sigur că vom găsi abordarea câștigătoare", a spus Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania.
Fiind unul dintre cei mai mari jucători din industria de morărit și panificație din România, Dobrogea Grup este deținătorul a numeroase branduri, printre care se numără făina Dobrogea; pâinea Neptun și Bonpana; biscuiții Eugenia și Digesta. În anul 2011, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 55 milioane de Euro.
"Valorificând exp