România îşi promovează turismul pe Travel Channel. Câteva clipuri vor fi difuzate pe celebrul post tv timp de un an. Întreaga campanie a costat aproape un milion de euro, de cinci ori mai puţin decât campania precedentă.
Ţărani care dau la coasă, vaci pe uliţă, cascade şi văi care-ţi taie răsuflarea, urşi bruni în pădure sau lupi care urlă la lună. Cam aşa este prezentată România în noile clipuri de promovare turistică.
Peisajele filmate de la înălţime, casele vechi de la ţară şi căpiţele de fân completează acest tablou idilic.
Wildlife & Nature 3minute Carpathia from Travel Channel on Vimeo.
Mesajul transmis de noile clipuri de promovare turistică a României este: veniţi să vedeţi o ţară unde oamenii trăiesc în armonie cu natura, iar peisajele şi tradiţiile sunt neatinse de modernitate. Ecologiştii care avertizează în legătură cu defrişările masive din ultimii ani ar putea fi însă de altă părere, cel puţin în privinţa impactului modernizării asupra naturii.
Campania de promovare din 2011 conţinea trei clipuri. Difuzarea lor pe trei posturi străine de televiziune străine (Eurosport, Euronews şi CNN) a costat Ministerul Turismului aproape cinci milioane de euro.
Autoritatea Naţională pentru Turism a comandat anul acesta realizarea unei strategii de promovare turistică a României, pentru mai puţin de un milion de euro, fără TVA. Clipurile vor fi difuzate timp de un an pe Travel Channel.
Clipurile sunt difuzate tot sub simbolul turistic din mandatul Elenei Udrea, faimoasa frunză.
România îşi promovează turismul pe Travel Channel. Câteva clipuri vor fi difuzate pe celebrul post tv timp de un an. Întreaga campanie a costat aproape un milion de euro, de cinci ori mai puţin decât campania precedentă.
Ţărani care dau la coasă, vaci pe uliţă, cascade şi văi care-ţi taie răsuflarea, urşi bruni în pădure sau lupi care