Cât ar costa un bilet?
Musk estimează că, având în vedere costurile mai mici şi eficienţa energetică, biletul pentru o călătorie cu Hyperloop ar fi mult mai ieftin faţă de un bilet de tren sau de avion.
În ceea ce priveşte siguranţa, Musk şi-a prevăzut proiectul cu diverse mecanisme de urgenţă şi vizează o distanţă minimă de 5 mile (8 kilometri) între capsule.
"Există o frână de urgenţă. În general, distanţa de siguranţă dintre capsule ar fi de aproximativ 5 mile, deci numărul de capsule aflate în circulaţie între Los Angeles şi San Francisco la un moment dat ar fi de circa 70, cu plecarea la fiecare 30 de secunde", a explicat miliardarul.
Proiectul imaginat de Musk vizează distanţe maxime de 1.000 mile (1.500 kilometri) între plecare şi sosire, considerând că, la distanţe mai mari, avionul devine mai eficient chiar dacă îmbarcarea şi debarcarea presupun proceduri care consumă timp.
"Are sens pe rute precum LA - San Francisco, New York - Washington, D.C., New York - Boston şi altele. La peste 1.000 de mile, costurile tuburilor încep să devină prohibitive, şi în plus nu cred că ne dorim o reţea de tuburi care merg în toate direcţiile", a afirmat investitorul.
Cât ar costa un bilet?
Musk estimează că, având în vedere costurile mai mici şi eficienţa energetică, biletul pentru o călătorie cu Hyperloop ar fi mult mai ieftin faţă de un bilet de tren sau de avion.
În ceea ce priveşte siguranţa, Musk şi-a prevăzut proiectul cu diverse mecanisme de urgenţă şi vizează o distanţă minimă de 5 mile (8 kilometri) între capsule.
"Există o frână de urgenţă. În general, distanţa de siguranţă dintre capsule ar fi de aproximativ 5 mile, deci numărul de capsule aflate în circulaţie între Los Angeles şi San Francisco la un moment dat ar fi de circa 70, cu plecarea la fiecare 30 de secunde", a explicat miliardarul.
Proiect