Vânzările în domeniul retailului online au crescut cu 141% în perioada ianuarie - iulie 2013 faţă de acelaşi interval al anului trecut, potrivit PayU, se arată într-un comunicat remis ieri redacţiei.
Raportul a fost efectuat analizând valoarea totală a produselor comandate din magazinele din retail ce colaborează cu PayU. În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializează cărţi, produse electronice şi electrocasnice, IT&C, flori, jucării, cadouri, confecţii dar şi alte produse.
Creşterea de 141% este justificată atât prin atragerea în portofoliul PayU a peste 200 de noi magazine din retail în ultimul an, de creşterea încrederii cumpărătorilor în plăţile online, dar şi de intrarea unor jucători de talia Carrefour - cu primul hypermarket online ce oferă produse alimentare, cosmetice şi de igienă a casei cu livrare la domiciliu - care vor influenţa semnificativ piaţa de plăţi online. "Carrefour este un jucător cu un puternic impact în rândul utilizatorilor online. Este singura companie cunoscută de majoritatea românilor care a introdus plata cu cardul online ca metodă exclusivă de plată pe site. Pentru ca acest lucru să fie posibil, s-a implementat sistemul de refund astfel încât, dacă un client comandă un produs care nu se află pe stoc, suma aferentă este deblocată imediat, nefiindu-i retrasă de pe card. Modalitatea de implementare, alături de serviciile oferite şi standardele stabilite de un jucător atât de mare, vor conduce inevitabil la creşterea încrederii utilizatorilor în comerţul electronic în general şi în plata online în special", explică Rareş Florea, Online Sales Manager PayU România.
Decizia de a implementa doar plata online pe www.carrefour-online.ro ar putea părea curajoasă la o primă vedere, a declarat Radu Butufei, director E-Commerce Carrefour România. "Evoluţia magazinului de la lansarea sa în 15 aprilie 2013 şi până