În data de 10 august, Muntele Meseş de lângă Zalău a fost din nou gazda unei competiţii auto, după o pauză de 22 de ani. Pe traseul de drum în lungime de 2,8 kilometri, cei 42 de piloţi înscrişi, dintre care trei deschizători de drum, s-au întrecut în a obţine cel mai bun timp sub privirile curioase ale pasionaţilor din judeţul Sălaj.
Desfăşurată pe parcursul întregii zile, cursa a pornit cu o manşă de recunoaşteri când piloţii au parcurs pentru prima dată traseul în regim de cursă, aceasta fiind urmată de către o urcare de antrenament cronometrat. După o scurtă pauză, adevărata luptă urma să fie dată pe urcarea de lângă Treznea, numărul fanilor fiind tot mai mare odată cu trecerea orelor.
Două manşe de concurs au avut la dispoziţie piloţii din cadrul celor şapte clase pentru a stabili cel mai bun timp pe urcarea în lungime de 2,8 kilometri, care se termina în apropierea drumului ce leagă Zalăul de Cluj-Napoca. Cu o experienţă bogată şi o maşină pregătită la nivelul Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, Raul Szene s-a impus în clasamentul general cu un avans de aproape 6 secunde, Mitsubishi-ul EVO 9 fiind o prezenţă aplaudată de către fanii prezenţi pe margine. Lupta pentru poziţia secundă a fost una de zile mari, învingător la zecimi de secundă fiind Daniel Domuţa, care l-a depăşit pe ocupantul ultimei poziţii a podiumului, Bogdan Moldovan.
Prima clasă l-a avut învingător pe Remus Gherghinescu, în timp ce Peter Gavrilla pe un Trabant 601 a încheiat în faţa lui Andrei Fustos, menţiunea clasei mergând la o frumoasă Dacia 1410 Sport pilotată de Sergiu David. La clasa 2 s-a impus Zoltan Maje, urmat de Raul Trifu şi Mihai Vezendan, în timp ce podiumul clasei 3 a fost ocupat de către Cosmin Caraba, Attila Nagy şi Olimpiu Dărăban, pilotul care a adus la start un Renault Gordini.
Zsolt Kurti s-a impus în faţa lui Lorand Kovacs şi a lui Iul