Vânzările MOL în România au crescut în primul semestru, în volum, cu 7%, la 235.000 tone, ca urmare a extinderii reţelei de benzinării şi a îmbunătăţirii condiţiilor de piaţă, a anunţat marţi grupul ungar de petrol şi gaze.
Vânzările de motorină au urcat cu 8%, la 171.000, iar cele de benzină au avansat cu 3%, la 61.000 tone.
Pentru trimestrul al doilea MOL a raportat o majorare de 8% a cantităţilor comercializate în România, la 129.000 tone.
Pe lângă activitatea de distribuţie a carburanţilor, prin 138 de benzinării, MOL este prezent în România şi pe segmentul explorărilor de hidrocarburi, având concesionate trei perimetre în vestul ţării.
La nivel de grup, MOL a raporat pentru trimestrul al doilea o scădere de 21%, faţă de primele trei luni ale anului, a rezultatului operaţional (EBITDA CCS - excluzând elementele speciale şi fluctuaţiile de preţuri), la 112 miliarde forinţi. Vânzările MOL în România au crescut în primul semestru, în volum, cu 7%, la 235.000 tone, ca urmare a extinderii reţelei de benzinării şi a îmbunătăţirii condiţiilor de piaţă, a anunţat marţi grupul ungar de petrol şi gaze.
Vânzările de motorină au urcat cu 8%, la 171.000, iar cele de benzină au avansat cu 3%, la 61.000 tone.
Pentru trimestrul al doilea MOL a raportat o majorare de 8% a cantităţilor comercializate în România, la 129.000 tone.
Pe lângă activitatea de distribuţie a carburanţilor, prin 138 de benzinării, MOL este prezent în România şi pe segmentul explorărilor de hidrocarburi, având concesionate trei perimetre în vestul ţării.
La nivel de grup, MOL a raporat pentru trimestrul al doilea o scădere de 21%, faţă de primele trei luni ale anului, a rezultatului operaţional (EBITDA CCS - excluzând elementele speciale şi fluctuaţiile de preţuri), la 112 miliarde forinţi.