Vânzările în domeniul retailului online au crescut cu 141% în perioada ianuarie-iulie, faţă de acelaşi interval al anului trecut, potrivit PayU.
Raportul a fost efectuat analizând valoarea totală a produselor comandate din magazinele din retail ce colaborează cu PayU, se arată într-un comunicat de presă. În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeză cărţi, produse electronice şi electrocasnice, IT&C, flori, jucării, cadouri, confecţii, dar şi alte produse.
"Creşterea de 141% este justificată atât prin atragerea în portfoliul PayU a peste 200 de noi magazine din retail în ultimul an, de creşterea încrederii cumpărătorilor în plăţile online, dar şi de intrarea unor jucători de talia Carrefour - cu primul hypermarket online ce ofera produse alimentare, cosmetice si de igiena casei cu livrare la domiciliu - care vor influenţa semnificativ piaţa de plăţi online", arată sursa citată.
Rareş Florea, Online Sales Manager PayU România, a declarat: "Carrefour este un jucător cu un puternic impact în rândul utilizatorilor online. Este singura companie cunoscută de majoritatea românilor care a introdus plata cu cardul online ca metodă exclusivă de plată pe site".
Valoarea medie a coşului de cumpărături a fost, în prima jumătate a anului, de 45 de euro, faţă de 65 de euro în urmă cu un an, explicaţia rezidând în diversificarea foarte puternică a ofertei magazinelor online şi în creşterea numărului acestora.
F.A. Vânzările în domeniul retailului online au crescut cu 141% în perioada ianuarie-iulie, faţă de acelaşi interval al anului trecut, potrivit PayU.
Raportul a fost efectuat analizând valoarea totală a produselor comandate din magazinele din retail ce colaborează cu PayU, se arată într-un comunicat de presă. În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeză cărţi, produse electronice şi electrocasnice, IT&C