În mod cert, târgul internaţional TENDENCE, care se va desfăşura în perioada 24-27 august la Franfurt este un eveniment care nu poate fi ratat de către specialiştii în domeniul home&deco, atât prin faptul că aici se vor prezenta tendinţele pentru toamnă şi iarnă cât şi prin platforma economică pe care o reprezintă.
Specialiştii sunt de accord că TENDENCE 2013 este cea mai importantă expoziţie de bunuri de larg consum pentru casă din a doua parte a anului şi singura care se desfăşoară pe perioada verii.
Designeri de interior şi de obiect, arhitecţi, restauratori, proprietari şi manageri de magazine de decoraţiuni şi accesorii, restaurante, hotelieri etc. au şansa de a găsi aici companii active în proiecte internaţionale de anvergură.
TENDENCE a devenit un centru de mare interes prin celebrele secţiuni Living, Giving, Loft, accentul pus deci pe lifestyle precum şi pri faptul că aici designeri de renume prezintă ultimele tendinţe în domeniul home&deco care vor "funcţiona" pe următoarea perioadă, aici fiind incluse şi cele legate de decoraţiunile pentru sărbătorile de iarnă.
Din informaţiile pe care le avem, peste 100 de companii vor utilize TENDENCE ca platformă profesională pentru contracte de business şi pentru oferirea de soluţii individuale pentru echiparea şi mobilarea proiectelor comerciale.
Deasemenea, pste 60 de expozanţi vor prezenta idei pentru domeniul amenajărilor legate de textile (după cum se ştie, acestea reprezintă viitorul în designul de interior), în special pe problematica “îmbrăcării” ferestrei din punct de vedere design (funcţiuni, cine este responsabil, cât trebuie investit, etc), care se vor publica într-un raport special de către organizatorul târgului, Messe Frankfurt.
După cum am spus, obiectele şi accesoriile de lifestyle şi, legat de acestea noile idei de design de obiect, au un loc deosebit de important la