Bosch efectueaza testarea conducerii automate pe soselele din Germania, pentru a imbunatati mentinerea automata a directiei si conducerea automata in conditii reale de trafic.
Prima etapa a acestui proces se refera la conducerea automata pe autostrada. Neavand intersectii, autovehicule care se deplaseaza in sens opus sau pietoni, autostrazile prezinta cel mai mic nivel de provocari pentru sistemele automate.
Manevrele efectuate de autovehiculul de testare sunt dictate de un asistent pentru mentinerea benzii de rulare, un sistem de comanda cu tempomat adaptiv si un asistent pentru schimbarea benzii de rulare, informatiile necesare despre zona din jurul autovehiculului fiind culese de radarul si de senzorii video Bosch. Citeste si:Inmatricularile Dacia in Germania au scazut cu 4,5% in iulieVolkswagen va majora salariile a 100.000 de angajati din GermaniaGermania vrea reforme mai rapide in zona euro
Descoperirile efectuate pe parcursul acestor teste paveaza calea pentru functiile de conducere cu o automatizare superioara, cum ar fi pilotul pentru blocajele in trafic, care asigura controlul complet automat al autovehiculului la viteze scazute. Pentru atingerea acestui obiectiv, testele asigura deja o experienta valoroasa care este utilizata la imbunatatirea sistemelor de franare de urgenta sau de evitare a situatiilor periculoase.
Chiar daca exista tehnologii pentru aproape fiecare situatie imaginabila ce poate fi intalnita in traficul de pe o autostrada, soferii acestor autovehicule de testare sunt instruiti in mod special. La testele rutiere pot participa doar angajatii care au asimilat conceptul de siguranta si care au urmat un curs special de instruire pentru conducere. Acestia trebuie sa aiba capacitatea de a reactiona rapid in situatiile potential critice.
Un numar de 5.000 de ingineri lucreaza la Bosch pentru a crea sisteme s