Compania de recrutare de personal ManpowerGroup Romania a anuntat numirea Corinei Gonteanu (foto) in functia de manager marketing si comunicare.
Corina Gonteanu are peste 12 ani de experienta, timp in care a gestionat comunicarea si marketingul unor organizatii printre care Fundatia pentru o Societate Deschisa (Fundatia Soros) si Cinema City Romania.
Noul manager de marketing si comunicare al Manpower este licentiat al Universitatii Americane din Bulgaria (AUBG) cu dubla specializare in jurnalism si comunicare in masa si relatii publice internationale si detine diploma de Master of Business Administration, cu specializare in marketing, conferita de Central European University (CEU) Business School.
Mandatul Corinei Gonteanu este sa continue si sa extinda comunicarea principiilor si valorilor ManpowerGroup si sa sprijine compania in dezvoltarea sa pe piata angajarii fortei de munca.
ManpowerGroup Romania este specializata in: recrutare permanenta si pe baza de contract, evaluare si selectie, munca temporara, payroll, gestiune si administrare de contracte, externalizare si consultanta in domeniul resurselor umane. Manpower Professional, brand al ManpowerGroup, ofera servicii de recrutare, munca temporara, selectie, externalizare si consultanta la nivel de middle & top management si specialisti.
In Romania, ManpowerGroup este prezent din 2003, avand in prezent 14 agentii active in: Bucuresti, Timisoara, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Ploiesti, Pitesti si Sibiu.
ManpowerGroup Romania a inregistrat in anul 2012 o cifra de afaceri de peste 37 milioane de euro, in crestere cu 45% fata de anul anterior. Compania de recrutare de personal ManpowerGroup Romania a anuntat numirea Corinei Gonteanu (foto) in functia de manager marketing si comunicare.
Corina Gonteanu are peste 12 ani de exper