Autoritatea Naţională pentru Turism a comandat, anul acesta, unei reţele de televiziune americane, realizarea unei noi strategii de promovare turistică. De data aceasta, campania a costat mai puţin şi va dura un an.
În anul 2011, Autoritatea Naţională pentru Turism a comandat trei clipuri de promovare a României, care au costat 4,9 milioane de euro. De data aceasta, ANT şi-a restrâns cheltuielile pentru promovarea ţării noastre la 904.534 euro fără TVA.
Cu aceşti bani, reţeaua americană Scripps Networks International Limited a conceput, filmat, realizat şi montat o serie de clipuri publicitare despre România - şapte din cele 24 de filme scurte/vignette de 3 minute şi 1 minut, care vor promova brandul de turism, tradiţii româneşti şi cele şase produse (circuitele culturale, turismul în natură, turismul rural, city break, turismul activ şi de aventură, turismul balnear şi wellness), titrează romanialibera.ro
Filmele de promovare vor fi difuzate timp de un an pe unul dintre posturile deţinute de această companie, şi anume Travel Channel, tot sub simbolul turistic inventat în mandatul Elenei Udrea, celebra frunză.
Faţă de campania realizată în 2011 de CNN, de data aceasta conceptul pare unul mai unitar şi se bazează pe ideea potrivit căreia România oferă peisaje, tradiţii neatinse de vreme, locuri şi animale sălbatice ferite de noile „câştiguri" ale modernităţii, o ţară unde te poţi simţi „ca odinoară", mai scrie sursa citată.
Mesajul noilor clipuri de promovare care vor să atragă turişti este „România, ţara unde omul trăieşte în armonie cu natura".
„Există un loc unde natura e încă neatinsă de om. Şi, în afara satelor şi oraşelor, omul trăieşte în armonie cu natura. România, un loc unde modernitatea şi tradiţia coexistă ca în niciun alt loc din lume", este descrisă ţara noastră în noile clipuri de promovare care au meritul de a diminua