TotalSoft anunţă că a implementat soluţia software destinată pieţei de retail, Charisma Retail, în cadrul reţelei de magazine Romtelecom, membră a grupului OTE, informează un comunicat de presă.
În urma acestei implementări, soluţia TotalSoft este utilizată în 344 de magazine ale grupului OTE, magazine aparţinând brandurilor Romtelecom, Cosmote şi Germanos.
Pentru aceste branduri, TotalSoft a dezvoltat în Charisma Retail funcţionalităţi care permit un control total al stocurilor şi o consolidare a încasărilor la nivelul grupului, se mai arată în comunicat.
"Charisma Retail a luat naştere alături de Germanos, a crescut împreună cu Cosmote şi a ajuns la maturitate prin proiectul Romtelecom. Expertiza pe care aceste companii a împărtăşit-o cu noi a contribuit substanţial la standardizarea produsului şi la dominarea retailului din zona serviciilor telecom", a declarat Liviu Drăgan, Director General, TotalSoft.
F.A. TotalSoft anunţă că a implementat soluţia software destinată pieţei de retail, Charisma Retail, în cadrul reţelei de magazine Romtelecom, membră a grupului OTE, informează un comunicat de presă.
În urma acestei implementări, soluţia TotalSoft este utilizată în 344 de magazine ale grupului OTE, magazine aparţinând brandurilor Romtelecom, Cosmote şi Germanos.
Pentru aceste branduri, TotalSoft a dezvoltat în Charisma Retail funcţionalităţi care permit un control total al stocurilor şi o consolidare a încasărilor la nivelul grupului, se mai arată în comunicat.
"Charisma Retail a luat naştere alături de Germanos, a crescut împreună cu Cosmote şi a ajuns la maturitate prin proiectul Romtelecom. Expertiza pe care aceste companii a împărtăşit-o cu noi a contribuit substanţial la standardizarea produsului şi la dominarea retailului din zona serviciilor telecom", a declarat Liviu Drăgan, Director General, TotalSoft.
F.A.