Compania taiwaneză de electronice BenQ a avut în primele şase luni ale anului o cotă de 43% pe piaţa proiectoarelor din România, datorită creşterii vânzărilor acestor dispozitive cu 7,5% în acelaşi interval de timp.
“Ne-am concentrat în prima jumătate a acestui an pe noile modele de proiectoare lansate la nivel local, care vin echipate cu noi tehnologii. În acest fel, am reuşit o creştere a vânzărilor în raport cu evoluţia pieţei de profil, fapt care ne-a permis să ne păstrăm poziţia în România pe toate gamele de proiectoare: suntem numărul unu, cu o cotă de 41.85% pe segmentul Corporate, cu 47.04% pe segmentul Educaţie şi cu 57.63% pe segmentul Home Cinema”, a declarat Dragoş Salamac, Country Head BenQ pentru România. Continuarea pe ZFCorporate
Compania taiwaneză de electronice BenQ a avut în primele şase luni ale anului o cotă de 43% pe piaţa proiectoarelor din România, datorită creşterii vânzărilor acestor dispozitive cu 7,5% în acelaşi interval de timp.
“Ne-am concentrat în prima jumătate a acestui an pe noile modele de proiectoare lansate la nivel local, care vin echipate cu noi tehnologii. În acest fel, am reuşit o creştere a vânzărilor în raport cu evoluţia pieţei de profil, fapt care ne-a permis să ne păstrăm poziţia în România pe toate gamele de proiectoare: suntem numărul unu, cu o cotă de 41.85% pe segmentul Corporate, cu 47.04% pe segmentul Educaţie şi cu 57.63% pe segmentul Home Cinema”, a declarat Dragoş Salamac, Country Head BenQ pentru România. Continuarea pe ZFCorporate