Sursa foto: Capital.ro
CÂT AU PIERDUT AGENŢIILE DE MEDIA ÎN ANII DE CRIZĂ.Cele mai mari 15 agenții de media buying și-au redus cifra de afaceri cu în jur de 182,7 milioane de euro între 2008 și 2012, ca urmare a scăderii drastice a investițiilor în marketing, arată datele Ministerului de Finanțe centralizate de Wall-Street.ro. Dacă scăderea veniturilor a fost una majoră, de circa 36%, în schimb, profitul celor mai mari jucători din domeniul achiziției de spațiu de publicitate s-a redus cu 1,6 milioane de euro (14%).
În timp ce în 2008 piața era dominată B.V McCann Erickson (agenția reunește bugete de media, dar și de creație), Zenith Media, Media Direction, MindShare Media și Inițiative Media, de câțiva ani liderul în domeniu este Media Investment, agenția de media a The Group.
Cele mai mari 15 agenții de media au scăzut cu aproape 180 mil. euro în criză
PRIMELE 10 AGENŢII DE BRANDING, AFACERI DE 3 MIL. EURO.Cele mai mari 10 companii de branding și design de produs au avut anul trecut afaceri de aproape 3 milioane de euro și un profit net în jurul a 350.000 de euro, conform datelor Ministerului de Finanțe și centralizate de Wall-Street.ro.
Liderul pieței a rămas în continuare Brandient, compania condusă de Aneta Bogdan (foto) având afaceri de circa 610.000 de euro anul trecut.
Pe locul al doilea se află Grapefruit, o companie care însă din 2010-2011 pune accentul pe zona de digital, o mare parte din veniturile companiei fiind în prezent generate de proiectele pentru online ori dispozitive mobile (tabletă, smartphone).
Cele mai mari companii de branding si design de produs abia ajung la afaceri de 3 mil. euro
RADIO ROMÂNIA VA ORGANIZA UN FESTIVAL INTERNAȚIONAL DE TEATRU RADIOFONIC.Cu ocazia aniversării sale de 85 de ani, în toamna acestui an, Societatea Română de Radiodifuziune va organiza Festivalul Internaţional de