După ce sud-coreenii au convins publicul feminin de efectele miraculoase ale cremelor BB şi CC asupra tenului, producătorii americani propun alte două loţiuni similare. DD şi EE, care vor ajunge pe rafturile magazinelor anul viitor, deţin secretul frumuseţii şi promit să hidrateze, corecteze şi să protejeze pielea de radiaţiile ultraviolete. Dar ce presupun aceste alăturari de litere?
Sistemul BB (Beauty Balm - balsam de frumuseţe), importat din Coreea de Sud, are o istorie de succes în industria frumuseţii, fiind folosit iniţial de către dermatologii nemţi pentru curăţarea şi hidratarea pielii după peeling.
În 1980, regiunea asiatică transformă această formulă de protecţie a pielii într-un serum cu rol multifuncţional, care corectează, iluminează, netezeşte şi protejează tenul.
Ulterior, loţiunea BB a fost botezată „secretul actriţelor asiatice“ şi a fost promovată întocmai de celebrităţile din China şi Japonia care, apelând la ea, înlocuiau şapte produse cosmetice de bază, potrivit „The Guardian“.
Acum doi ani, formula frumuseţii a ajuns şi pe piaţa occidentală împachetată într-un ambalaj semnat Revlon, Dior, Maybelline sau Clinique. Fiecare brand şi-a brevetat propria variantă BB, iar loţiunea miraculoasă a pătruns şi în magazine din România, comercializată fiind de compania Garnier (foto).
Cotele de vânzări înregistrare la „produsul-minune BB“ au fost surprinzător de mari. Astfel, americanii au cheltuit, pe un interval de un an, aproximativ 23.7 milioane de dolari pentru a intra în posesia tuburilor cu cremă.
Succesul înregistrat de BB a făcut, uşor-uşor, loc unui alt produs de îngrijire a tenului denumit simplu, crema CC (Color Control - controlul culorii).
Care este diferenţa între cele două loţiuni? Textura, afirmă producătorii, adăugând că cea din urmă oferă hidratare în zilele călduroase de vară.
„BB