Chiriaşii centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, deţinut de compania israeliană AFI Europe, au realizat în primele şase luni ale anului vânzări cumulate de 95,5 milioane de euro, în creştere cu peste 4% atât în lei cât şi în euro, potrivit datelor anunţate de companie.
În condiţiile în care media de vizitatori a rămas la acelaşi nivel, de aproximativ 52.000 de persoane pe zi, calculele arată că fiecare persoană care a intrat pe uşa mallului a cheltuit cu 2 lei (0,5 euro) mai mult decât în prima jumătate a anului trecut. În medie, fiecare vizitator al mallului AFI Cotroceni a cheltuit câte 10,2 euro, potrivit calculelor ZF. Continuarea pe ZFCorporate
Chiriaşii centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, deţinut de compania israeliană AFI Europe, au realizat în primele şase luni ale anului vânzări cumulate de 95,5 milioane de euro, în creştere cu peste 4% atât în lei cât şi în euro, potrivit datelor anunţate de companie.
În condiţiile în care media de vizitatori a rămas la acelaşi nivel, de aproximativ 52.000 de persoane pe zi, calculele arată că fiecare persoană care a intrat pe uşa mallului a cheltuit cu 2 lei (0,5 euro) mai mult decât în prima jumătate a anului trecut. În medie, fiecare vizitator al mallului AFI Cotroceni a cheltuit câte 10,2 euro, potrivit calculelor ZF. Continuarea pe ZFCorporate