Vânzările mallului AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, al doilea din ţară în funcţie de cifra de afaceri, au crescut cu circa 4,2% în primele şase luni ale anului, până la 95,5 mil. euro, în condiţiile în care fiecare vizitator al mallului a cheltuit, în medie, cu 2 lei (0,5 euro) mai mult decât în perioada similară a anului precedent, potrivit calculelor ZF.
Rulajul magazinelor din mallul deţinut de AFI Europe, companie controlată de omul de afaceri Lev Leviev, a crescut în ciuda faptului că Statistica a semnalat un declin al consumului de 1% în prima jumătate a anului, iar numărul de vizitatori a rămas stabil, la o medie zilnică de circa 52.000 de persoane.
Pe de altă parte, ritmul de creştere a vânzărilor s-a înjumătăţit, semn că proiectul inaugurat în urmă cu aproape patru ani se apropie de maturitate.
Mai mult decât vânzările chiriaşilor au crescut în prima jumătate a anului veniturile nete ale proprietarilor mallului, care au ajuns la 14,1 mil. euro, plus 7,6%, iar pe tot anul proiectul celor de la AFI ar putea ajunge la vânzări de 200 de milioane de euro şi încasări din chirii de 30 de milioane de euro, ţinând cont că a doua jumătate a anului este, de regulă, mai bună pentru consum.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.08.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.para