Bucureşti, 14 august 2013 – Lidl România a sărbătorit în weekend atingerea pragului de 1 milion de fani pe pagina oficială de Facebook, devenind astfel compania numărul 1 din România din punct de vedere al numărului de fani înregistrați pe acest canal de social media. Momentul a fost marcat printr-o petrecere de proporții în Cluj Napoca și prin lansarea primei melodii dedicate fanilor de pe Facebook, produsă de Hahaha Production și interpretată de Andra și Krem.
Pentru a marca atingerea pragului de 1 milion de fani pe Facebook, Lidl a organizat pe 11 august momente de excepție în cadrul festivalului de muzică și gătit „Mix Music Evo” şi „Pofteşte şi Găteşte” de la Cluj Napoca. Astfel, toți cei prezenți s-au putut bucura de spectacole cu laser, tunuri cu confetti și focuri de artificii. Întregul spectacol a putut fi vizualizat live pe pagina oficială de Facebook a companiei, prin intermediul unei aplicații de live streaming. Mai mult, toți cei care și-au dorit să se bucure alături de Lidl, dar nu au putut fi prezenți la eveniment, au avut ocazia să se conecteze în aplicație prin intermediul webcam-urilor, imaginile lor fiind difuzate pe ecranele imense din parcarea Sălii Sporturilor din Cluj Napoca.
În plus, pentru a le mulțumi fanilor de pe Facebook pentru implicare, Lidl le-a dedicat o melodie, produsă special pentru această ocazie de Hahaha Production și interpretată de Andra și Krem.
Fanii prezenți la concert și-au putut face fotografii cu instalația stradală 3D produsă de Lidl, în formă de 1 milion. Toate fotografiile astfel strânse au fost colectate în albumul de Facebook ”Live pentru 1 milion”, de pe pagina Lidl și vor fi ulterior aplicate pe instalație. Construcția aniversară va fi amplasată vineri, 16 august 2013, în Poiana Urbană din Piaţa Universităţii, din Bucureşti, în semn de apreciere pentru toți fanii de pe pag