Retailerul belgian Mega Image, prezent pe piaţa locală cu supermarketurile cu acelaşi nume şi cu magazinele de proximitate Shop&Go, a ajuns pe piaţa locală la aproape 250 de magazine, cele mai multe în Bucureşti şi împrejurimi, şi nu dă semne că ar vrea să se oprească aici. Cât se mai pot extinde şi ce se întâmplă cu micii competitori?
„Un retailer are voie să se extindă în acest mod (agresiv - n.red.) atât timp cât o face în mod organic, prin expansiune şi nu prin achiziţii de la alţi concurenţi“, au răspuns reprezentanţii Consiliului Concurenţei la întrebarea ZF dacă un retailer are voie să se extindă atât de agresiv precum Mega Image, mai ales că odată cu deschiderea unui magazin al reţelei dispar foarte mulţi retaileri tradiţionali şi implicit se schimbă peisajul local de comerţ. Continuarea pe ZFCorporate
Retailerul belgian Mega Image, prezent pe piaţa locală cu supermarketurile cu acelaşi nume şi cu magazinele de proximitate Shop&Go, a ajuns pe piaţa locală la aproape 250 de magazine, cele mai multe în Bucureşti şi împrejurimi, şi nu dă semne că ar vrea să se oprească aici. Cât se mai pot extinde şi ce se întâmplă cu micii competitori?
„Un retailer are voie să se extindă în acest mod (agresiv - n.red.) atât timp cât o face în mod organic, prin expansiune şi nu prin achiziţii de la alţi concurenţi“, au răspuns reprezentanţii Consiliului Concurenţei la întrebarea ZF dacă un retailer are voie să se extindă atât de agresiv precum Mega Image, mai ales că odată cu deschiderea unui magazin al reţelei dispar foarte mulţi retaileri tradiţionali şi implicit se schimbă peisajul local de comerţ. Continuarea pe ZFCorporate