Cele şase magazine de bricolaj inaugurate de jucătorii din această piaţă anul trecut în urma unor investiţii de aproape 100 mil. euro au susţinut vânzările totale pe plus, dar indicatori ca vânzările medii per magazin şi productivitatea per angajat arată că sectorul a fost şi anul trecut în declin, potrivit unei analize a ZF.
Cele şase reţele analizate – Dedeman, Praktiker, Bricostore, BauMax, Hornbach şi OBI -, care se concentrează pe vânzările cu amănuntul (business to consumer), au avut anul trecut vânzări cumulate de 1,085 miliarde de euro, în creştere cu 4,5%, în condiţiile în care numărul de magazine a crescut de la 93 la 99 de unităţi până la finalul anului. Continuarea pe ZFCorporate
Cele şase magazine de bricolaj inaugurate de jucătorii din această piaţă anul trecut în urma unor investiţii de aproape 100 mil. euro au susţinut vânzările totale pe plus, dar indicatori ca vânzările medii per magazin şi productivitatea per angajat arată că sectorul a fost şi anul trecut în declin, potrivit unei analize a ZF.
Cele şase reţele analizate – Dedeman, Praktiker, Bricostore, BauMax, Hornbach şi OBI -, care se concentrează pe vânzările cu amănuntul (business to consumer), au avut anul trecut vânzări cumulate de 1,085 miliarde de euro, în creştere cu 4,5%, în condiţiile în care numărul de magazine a crescut de la 93 la 99 de unităţi până la finalul anului. Continuarea pe ZFCorporate