Cei 266 de angajaţi ai Agenţiei Judeţene a Finanţelor Publice Gorj care au primit preavize au posibilitatea să opteze pe cele 207 posturi vacante până luni.
După acest termen, salariaţii vor participa la un examen, iar, în cazul în care vor fi mai mulţi candidaţi pe acelaşi post, departajarea se va face în funcţie de nota obţinută. 58 de angajaţi vor rămâne pe dinafară, pentru că nu vor avea la dispoziţie posturi pentru a fi încadraţi în cadrul Agenţiei de la Gorj. Cei 58 de angajaţi care vor rămâne fără posturi au posibilitatea să opteze pentru alte agenţii din Oltenia sau la Direcţia regională din Craiova. 30 de angajaţi ai Agenţiei Judeţene a Finanţelor Publice Gorj îndeplinesc condiţiile de pensionare. „Pot opta numai pentru structurile din regiunea Craiova, respectiv judeţeşe Dolj, Olt, Mehedinţi şi Vâlcea. Sunt în jur de 30 de persoane care ar putea să se pensioneze cu sau fără penalitate, dar opţiunea este personală, dacă nu, participă la eventualul examen“, a spus Ion Ciumag, directorul Agenţiei Judeţene a Finanţelor Publice Gorj.
Cel puţin nota 7 pentru funcţiile de conducere
Angajaţii de la finanţe se pregătesc de examen pentru a-şi păstra locurile de muncă. După ce şi-au exprimat opţiunile, finanţiştii urmează să susţină un concurs pe posturile vacante, în cazul în care locul este dorit de mai multe persoane. Examenul constă în două probe, scris şi interviu. Salariaţii care susţin examen pentru posturile de execuţie trebuie să obţină cel puţin nota 5, iar cei care vor concura pentru funcţiile de conducere sunt obligaţi să ia minim 7. Departajarea se va face în funcţie de punctajul obţinut. „În perioada 20-27 se va organiza examen pentru funcţiile în care au fost mai multe opţiuni pentru posturile libere“, a adăugat Ion Ciumag.