Lanţul de brutării Paul este vizitat zilnic de circa 2.000 de clienţi, fiecare lăsând la casă în medie şase euro, potrivit calculelor ZF. Cele mai căutate produse sunt pâinea şi macaroons, însă preferinţele clienţilor diferă în funcţie de brutărie.
Anul trecut compania Moulin D’Or, care operează brutăriile Paul, aflată în portofoliul oamenilor de afaceri Puiu Popoviciu şi Radu Dimofte, a avut o cifră de afaceri de 19,2 milioane de lei (4,3 milioane de euro), în creştere cu 36% comparativ cu anul anterior.
Reţeaua a intrat pe piaţa locală în 2008, ultimul an de boom economic, şi s-a concentrat pe Capitală, unde salariul mediu este cu circa 20% peste salariul mediu din provincie. Paul a acoperit iniţial zona Dorobanţi şi centrul comercial Băneasa, ambele frecventate de persoanele cu venituri mari, targetul principal al lanţului de brutării. Lanţul caută spaţii pentru expansiune în Centrul Vechi al Capitalei şi în aeroportul Otopeni, care atrage anual şapte milioane de pasageri.
„Pentru 2014 ne dorim să ne întărim poziţia Paul în Bucureşti şi Ploieşti, unde avem deschise deja brutării şi locaţii tip chariot. Pe termen mediu şi lung ne-am dori să vedem brandul Paul în Centrul Vechi al Capitalei şi poate chiar în Aeroportul Henri Coandă“, spune Monica Douglas, marketing director în cadrul Paul România.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.08.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu date