Coca-Cola a lansat o campanie publicitară în favoarea folosirii îndulcitorilor în băutura dietetică pe care o produce. Campania este o nouă fază a încercărilor de a respinge criticile la adresa produselor companiei, acuzate de creşterea ratei obezităţii în SUA.
Reclama pentru Diet Coke, care înfăţişează două femei zâmbitoare care beau Cola dietetică, apare la scurt timp după publicarea informaţiilor prinvind scăderea vânzărilor Coca-Cola, informează dailymail.co.uk. În al doilea trimestru Compania Coca-Cola a raportat o reducere de patru procente a vânzărilor în America de Nord, cele mai mari scăderi fiind înregistrate de Diet Coke, scrie Mediafax.
În 2012 volumul vânzărilor de Coca-Cola au scăzut cu un procent, în timp ce Cola dietetică a înregistrat o scădere de 3 procente. Rivalii de la Pepsi au înregistrat o scădere de 3,4 procente, cu o reducere de 6,2 procente doar pentru Pepsi dietetic. Vânzarea băuturilor carbogazoase a înregistrat o tendinţă descendentă în Statele Unite pe fondul informaţiilor privind efectele negative asupra sănătăţii şi a unor studii care relevau posibile riscuri asociate consumului de îndulcitori artificiali.
Campania Coca-Cola debutează în zona Atlantei, cu reclame tipărite în USA Today, Atlanta Journal Constitution şi Chicago Tribune. Campania evidenţiază modul în care băutura dietetică ajută oamenii să-şi controleze greutatea şi insistă asupra dovezilor ştiinţifice care arată că aspartamul este un produs sigur. Este prezentată imaginea a două femei sub sloganul "Produse de calitate care te fac mereu să te simţi bine", urmată de câteva explicaţii.
"De fiecare dată, aceşti îndulcitori cu un conţinut redus sau fără calorii s-au dovedit a fi o alternativă sigură, de calitate la folosirea zahărului", se arată în text."Coca-Cola încearcă să apere aceşti îndulcitori dietetici", potrivit lui John Sicher, editor la