Pelerinaj de Sf. Maria la Mănăstirea Nicula. Foto: Raul Stef, Mediafax Foto
Ziua de Sfânta Maria i-a ținut pe români în fața televizoarelor. Chiar dacă mulți dintre români au plecat într-o minivacanță, posturile nu au fost lipsite de telespectatori. Media de audiență a zilei de 15 august a fost peste media primelor două săptămâni ale lunii.
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele zilei de 15 august:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, în ziua de Sf. Maria s-au uitat, la televizor, în medie pe minut, 4,02 milioane de români. În procente, înseamă că 21,2 dintre românii care au televizor erau în fiecare minut cu aparatele deschise. În comparație, media de audiență a primelor două săptămâni din august a fost ceva mai mică: 3,6 milioane de români pe minut, media pe zi (19,1 rating). Diferența în plus de Sf. Maria: 400.000 de telespectatori pe minut.
Cel mai urmărit post TV la nivel național a fost Pro TV (550.000 de oameni media pe minut), urmat de Antena 1 (306.000)
URBAN. Și la nivelul orașelor a fost o diferență. Astfel, joi, 15 august, se uitau în fiecare minut la televizor 2,25 de milioane de telespectatori (21,5 rating urban). În primele două săptămâni din august, media a fost cu 200.000 de telespectatori mai mică: 2,04 milioane (19,5 rtg).
La nivel urban, ordinea în clasament se schimbă: Antena 1 a fost cel mai vizionat post (306.000, 2,9 rating), urmată de Pro TV (286.000, 2,7 rtg.) Pelerinaj de Sf. Maria la Mănăstirea Nicula. Foto: Raul Stef, Mediafax Foto
Ziua de Sfânta Maria i-a ținut pe români în fața televizoarelor. Chiar dacă mulți dintre români au plecat într-o minivacanță, posturile nu au fost lipsite de telespectatori. Media de audiență a zilei de 15 august a fost peste media primelor două săptămâni ale lunii.
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele zilei de 15 august:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, în ziua de S