Platforma Voyo.ro a CME va marca în această săptămână o premieră pe piaţa locală de servicii video online la cerere: ultimul sezon al unuia dintre cele mai în vogă seriale din lume - „Breaking Bad“-, va fi disponibil pentru utilizatorii platformei la doar o zi distanţă de premiera mondială din SUA.
Platforma Voyo.ro a CME va marca în această săptămână o premieră pe piaţa locală de servicii video online la cerere: ultimul sezon al unuia dintre cele mai în vogă seriale din lume - „Breaking Bad“-, va fi disponibil pentru utilizatorii platformei la doar o zi distanţă de premiera mondială din SUA.
Mocanu: „Un asemenea moment îţi aduce recunoaştere şi acceptare, îi face pe unii care spun «nu am pentru ce să plătesc» să vină şi să cumpere“.
Voyo.ro, platforma video online lansată de Central Media Enterprises (CME) - proprietarul PRO TV, care le oferă utilizatorilor acces de pe computere, tablete sau smartphone-uri la o bibliotecă video cu peste 1.000 de titluri, a ajuns la finele lunii iunie la un număr de peste 63.000 de abonamente vândute în condiţiile în care utilizatorii din România încep să înţeleagă acest tip de consum cu plată al serviciilor video prin internet, care le oferă posibilitatea de a decide ce conţinut urmăresc şi când, a declarat pentru ZF Costi Mocanu, managerul care răspunde de Voyo pe tot grupul CME, ce are operaţiuni în şase ţări din Europa Centrală şi de Est.
„Lumea a început să înţeleagă şi să accepte tipul acesta de consum“, a spus Mocanu. „La finalul trimestrului 2 erau puţin peste 63.000 de subscripţii lunare vândute (în România).“
Lansat în urmă cu doi ani, Voyo.ro oferă acces printre altele la o bibliotecă de peste 1.000 de titluri video, transmisii live ale unor evenimente sportive şi ale posturilor TV deţinute de PRO TV, plus la o serie de canale video exclusive cu diferite tematici. Serviciul e