Un clujean a reclamat, ieri, că a fost amendat de controlori pe un mijloc de transport în comun, deşi nu a avut de unde să-şi cumpere tichet de călătorie, case de bilete ale Regiei Autonome de Transport Urban Călători (RATUC) fiind închise.
Cazul nu este singular. Alţi cetăţeni au semnalat că au cerut conducerii RATUC să ofere o alternativă pentru vânzarea biletelor de călătorie, mai ales la sfârşit de săptămână când chioşcurile de vânzare nu sunt deschise toată ziua.
„În această dimineaţă, pentru a putea ajunge la serviciu trebuia să iau un mijloc de transport în comun de la staţia Agronomia până la staţia Piaţa Mărăşti. Când am ajuns în staţia Agronomia (locuiesc pe strada Plopilor), am constatat că este închisă casa de bilete, fără să fie afişat că astăzi nu lucrează sau că există un alt punct alternativ pentru zilele de sărbătoare de unde să se poată achiziţiona un bilet de călătorie. În consecinţă, neavând cum să procur un bilet (casa de bilete fiind închisă şi neexistând un anunţ de unde pot cumpara un bilet - eu fiind din Deva şi locuiesc în Cluj din 10 iulie, nu cunosc sistemul de transport în comun) am urcat în troleibuzul cu numărul 6, considerând că este perfect normal să circul aşa, condiţiile de achiziţionare a biletelor nefiind puse la dispoziţia mea de către operatorul de transport", s-a plâns ieri redacţiei ZIUA de CLUj, Horia Mogoşan.
Acesta a adăugat că, la staţia Piaţa Mărăşti a fost controlat de angajaţii societăţii de transport şi, neavând bilet, a fost sancţionat cu amendă contravenţională în valoare de 100 lei. „Consider anormală o astfel de măsură, în condiţiile în care nu am avut cum să procur bilet înainte de urcarea în mijlocul de transport. Cu atât mai mult, mi se pare anormal ca într-o zi în care majoritatea persoanelor sărbătoresc şi nu merg la serviciu să nu aibă posibilitatea de achizitionare a biletelor pentru mij