Căile Ferate Israeliene au săpat în direcţia greşită, pe o distanţă de zeci de metri, două tuneluri prin care va trece o linie de mare viteză ce va asigura legătura între Tel Aviv şi Ierusalim, a anunţat miercuri cotidianul Haaretz, relatează AFP.
Eroarea a fost cauzată de o programare greşită a maşinii folosite pentru săpat tuneluri, care a deviat de la unghiul prevăzut în planul de lucrări. Responsabilii proiectului au ordonat întreruperea lucrărilor pe şantier până la corectarea erorii, a adăugat publicaţia.
Proiectul lansat în 2001 ar trebui finalizat până la sfârşitul anului 2017. În prezent, legătura feroviară între oraşele Ierusalim şi Tel Aviv este asigurată de o linie veche. Traseul durează o oră şi jumătate.
După finalizarea noii linii, care va avea o porţiune de 15 kilometri de tuneluri pe o distanţă totală de 55 de kilometri, călătorii vor ajunge la destinaţie în 28 de minute.
Unele trenuri se vor opri într-o staţie de pe aeroportul Ben Gurion.
Căile Ferate Israeliene au săpat în direcţia greşită, pe o distanţă de zeci de metri, două tuneluri prin care va trece o linie de mare viteză ce va asigura legătura între Tel Aviv şi Ierusalim, a anunţat miercuri cotidianul Haaretz, relatează AFP.
Eroarea a fost cauzată de o programare greşită a maşinii folosite pentru săpat tuneluri, care a deviat de la unghiul prevăzut în planul de lucrări. Responsabilii proiectului au ordonat întreruperea lucrărilor pe şantier până la corectarea erorii, a adăugat publicaţia.
Proiectul lansat în 2001 ar trebui finalizat până la sfârşitul anului 2017. În prezent, legătura feroviară între oraşele Ierusalim şi Tel Aviv este asigurată de o linie veche. Traseul durează o oră şi jumătate.
După finalizarea noii linii, care va avea o porţiune de 15 kilometri de tuneluri pe o distanţă totală de 55 de kilometri, călătorii vor ajunge la