CNANDR a dat undă verde pentru ca patru firme să ridice patru pasarele pentru pietoni pe DN1 în localităţile din Azuga, Buşteni şi Comarnic înainte de a finaliza procedura legală de achiziţie publică şi a semna contractele cu acestea.
Societăţile au început lucrările exact în ziua în care a început procedura de încredinţare directă şi a fost publicată invitaţia de participare, respectiv pe 6 august, deşi în documentaţie se preciza că ofertele au termen de depunere pe 7 august la ora 8:30.
Pe 7 august, lucrările au fost adjudecate chiar de companiile care se apucaseră de treabă înainte cu o zi, ele fiind cunoscute ca abonate la contracte cu statul.
Pentru cele patru pasarele statul plăteşte 400.000 euro. Surse din cadrul CNADNR au declarat pentru gândul că mai întâi constructorii s-au apucat de lucru şi abia apoi Direcţia Regională Bucureşti a CNANDR a demarat procedurile de achiziţie. Au fost contractate patru companii din Prahova care sunt abonate la licitaţiile publice.
Ministrul Marilor Proiecte, Dan Şova spune că nu „pândeşte licitaţiile” şi că nu e treaba lui să urmărească cum se cheltuieşte banul public. Directorul care a semnat documentele achiziţiei spune că nu este nimic ilegal, dar nu a fost în stare să spună dacă a semnat contractele pentru construcţia pasarelelor.
►Citiţi aici mai multe detalii
CNANDR a dat undă verde pentru ca patru firme să ridice patru pasarele pentru pietoni pe DN1 în localităţile din Azuga, Buşteni şi Comarnic înainte de a finaliza procedura legală de achiziţie publică şi a semna contractele cu acestea.
Societăţile au început lucrările exact în ziua în care a început procedura de încredinţare directă şi a fost publicată invitaţia de participare, respectiv pe 6 august, deşi în documentaţie se preciza că ofertele au termen de depunere pe 7 august la ora 8:30.
Pe 7 august, lucrările