Napolact, una dintre cele mai vechi mărci de lactate de pe piaţa românească, este, la aproape zece ani de la preluarea de către grupul olandez Friesland, brandul cu cea mai mare contribuţie în vânzările olandezilor, potrivit zf.ro
„Napolact reprezintă circa 50% din rulajele noastre. Investiţiile în promovare şi în dezvoltare se concentrează în jurul Napolact“, a declarat Cornel Cărămizaru, directorul de vânzări al FrieslandCampina România, pentru cotidianul de business.
În România olandezii deţin în prezent trei companii - FrieslandCampina România, Napolact şi Industrializarea Laptelui Mureş - şi trei fabrici, în localităţile Baciu (Cluj), Târgu-Mureş (Mureş) şi Carei (Satu Mare), iar din portofoliul grupului fac parte branduri de lactate precum Napolact, Milli, Oké sau Campina.
Proprietarul Napolact este de trei ani pe pierdere în România. Anul trecut FrieslandCampina a raportat o cifra de afaceri de circa 90 mil. euro şi pierderi de 4,24 mil. euro, potrivit datelor publicate de Registrul Comerţului. În 2010, compania a afişat pierderi de 1,7 mil. euro. Şi numărul de angajaţi a scăzut de la 683 în 2010 la 603 salariaţi în 2012.