Potrivit monitorulexpres lucrările se află pe ultima sută de metri, constructorul lucrând acum la ultima parte a pasajului de trecere peste DN 1, spre Ghimbav.
Lucrările la tronsonul III vor fi gata luna viitoare. „Din discuţiile pe care le-am avut cu constructorul, în septembrie va fi finalizat tronsonul III. Din păcate, rămân celelalte două tronsoane la care este greu de crezut că se va mai lucra în acest an“, a declarat primarul George Scripcaru, citat de monitorulexpres.ro.
Tronsonul III are o lungime totală de 6,3 km şi se desprinde cu un pasaj superior din DN 13 Braşov – Târgu-Mureş, intersectează strada Plugarilor cu un sens giratoriu, traversează DJ 103C (strada Lânii) cu un pasaj suprateran, intersectează drumul de acces la Institutul Cartofului cu un pasaj superior, intersectează calea ferată şi DN 1 Braşov – Sibiu cu un pasaj superior şi, mai departe, strada Clopoţel cu un sens giratoriu care va permite accesul din şi înspre DN 1 Braşov – Sibiu şi DN 73 Braşov – Piteşti, mai scrie Buza Ziua Braşov.
Până acum au fost efectuate doar 56% dintre lucrările necesare la Tornsonul I. Totul este acum oprit deoare firma austriacă Alpine, care efectua lucrarea a intrat în insolvenţă. Vara aceasta ar fi trebuit să se circule în zonă, dar lucrările au fost întârziate şi de faptul că banii au fost daţi cu ţârâita. Tronsonul are o lungime de 7,2 km şi porneşte din zona Dârste (din ocolitoarea actuală, pe care va fi construit un pod peste pârâul Timişul Sec), ocoleşte rampa de gunoi, intersectează drumul spre Tărlungeni, ocoleşte CET, traversează zona Timiş-Triaj, iar apoi va ajunge la DN 11 (spre Sfântu Gheorghe) în giratoriul din zona Stabilus. Pe lângă realizarea căii de rulare la două benzi pe sens, proiectul prevede un pasaj peste DN 11 şi calea ferată care duce spre Târgu Secuiesc. Valoarea acestui tronson este de aproape 130 de milioane de lei. Co