Grupul auto german Volkswagen a anunţat joi că va înceta producţia legendarului său model de furgonetă Kombi, care în prezent mai este asamblat doar la o uzină din Brazilia, cu o ultimă serie de 600 de unităţi.
Volkswagen a precizat că versiunea “Last Edition Kombi” va fi comercializată la un preţ de 85.000 de reais (aproximativ 27.000 de euro).
Lansat în 1950, în perioada reconstrucţiei Germaniei, furgoneta Kombi este cea mai longevivă din industria auto. În anii 1970 Volkswagen producea 287.000 de unităţi pe an din acest vehicul, dintre care un sfert erau destinate SUA. Vehiculul a fost fabricat în trei versiuni de caroserie (1950, 1967 şi 1979).
În Brazilia, între 1957 şi iulie 2013 Volkswagen a produs 1,5 milioane de furgonete Kombi la uzina de la Bernardo do Campo, o suburbie a oraşului Sao Paulo. Furgonetele Kombi produse în Brazilia au fost exportate în ţări precum Algeria, Argentina, Chile, Peru, Nigeria, Mexic,Venezuela şi Uruguay.
Mai mult pe Capital.ro
Grupul auto german Volkswagen a anunţat joi că va înceta producţia legendarului său model de furgonetă Kombi, care în prezent mai este asamblat doar la o uzină din Brazilia, cu o ultimă serie de 600 de unităţi.
Volkswagen a precizat că versiunea “Last Edition Kombi” va fi comercializată la un preţ de 85.000 de reais (aproximativ 27.000 de euro).
Lansat în 1950, în perioada reconstrucţiei Germaniei, furgoneta Kombi este cea mai longevivă din industria auto. În anii 1970 Volkswagen producea 287.000 de unităţi pe an din acest vehicul, dintre care un sfert erau destinate SUA. Vehiculul a fost fabricat în trei versiuni de caroserie (1950, 1967 şi 1979).
În Brazilia, între 1957 şi iulie 2013 Volkswagen a produs 1,5 milioane de furgonete Kombi la uzina de la Bernardo do Campo, o suburbie a oraşului Sao Paulo. Furgonetele Kombi produse în Brazilia au fost exportate în ţăr