Wiesmann, producatorul auto german de masini de lux in stil retro, si-a cerut intrarea in insolventa, anuntand ca se afla in cautarea unor investitori si parteneri strategici.
Rolf Haferkamp isi va pastra functia de director executiv, urmand sa deruleze un plan pentru restructurarea companiei, se precizeaza intr-un comunicat oficial, citat de Bloomberg.
Masina pe hidrogen, pe strazi din 2015?
Operatiunile de la sediul central si uzina din Duelmen nu vor fi intrerupte.
Compania de nisa are 110 angajati si a vandut pana acum peste 1.600 de masini.
Ce a facut ANAF cu un Bentley confiscat
Componentele pentru motoare sunt asigurate de Bayerische Motoren Werke (BMW), cel mai mare producator de masini de lux din lume.
Un cercetator a "spart" codurile ce permit pornirea tuturor automobilelor de lux
Wiesmann, producatorul auto german de masini de lux in stil retro, si-a cerut intrarea in insolventa, anuntand ca se afla in cautarea unor investitori si parteneri strategici.
Rolf Haferkamp isi va pastra functia de director executiv, urmand sa deruleze un plan pentru restructurarea companiei, se precizeaza intr-un comunicat oficial, citat de Bloomberg.
Masina pe hidrogen, pe strazi din 2015?
Operatiunile de la sediul central si uzina din Duelmen nu vor fi intrerupte.
Compania de nisa are 110 angajati si a vandut pana acum peste 1.600 de masini.
Ce a facut ANAF cu un Bentley confiscat
Componentele pentru motoare sunt asigurate de Bayerische Motoren Werke (BMW), cel mai mare producator de masini de lux din lume.
Un cercetator a "spart" codurile ce permit pornirea tuturor automobilelor de lux