Afacerile producătorului local de lactate Covalact ar putea ajunge anul acesta la 30 de milioane de euro, cu peste 60% mai mult faţă de 2010. În acest timp, producţia companiei a crescut cu 150%, iar brandul Covalact s-a transformat dintr-unul zonal, într-unul cu „acoperire“ naţională. O mare parte din această evoluţie a fost determinată de câteva cuvinte: „Prea bun. Prea ca la ţară“.
Povestea brandului Covalact de Ţară începe în 2009, la doi ani după ce pachetul majoritar al producătorului de lactate Covalact a fost achiziţionat de fondul de investiţii Sigma Bleyzer.
Un an mai târziu, şapte oameni – echipa de marketing a Covalact, consultanţii de la Sigma Bleyzer şi angajaţi ai agenţiei de creaţie Candiso - au creat campania TV de lansare a brandului Covalact de Ţară şi a sloganului „Prea bun. Prea ca la ţară“.
„De la o gamă de produse lactate distribuite zonal în 2007, Covalact de Ţară a devenit astăzi un brand naţional, prezent atât pe rafturile marilor magazine, cât şi la micii comercianţi. Covalact de Ţară este prezent în aproape toate magazinele din comerţul modern şi în magazinele reprezentative din comerţul tradiţional“, spune Raluca Bies-Haffner, director de marketing al Covalact. Raluca Bies-Haffner, 33 de ani, are o experienţă de peste 10 ani în marketing, activând în companii precum Danone sau World Vision România.
Campania a fost susţinută de un buget de promovare substanţial. În 2010, Covalact a alocat aproape 20 de milioane de euro, la rate card, potrivit datelor companiei, în timp ce anul trecut producătorul a fost al patrulea investitor în publicitatea TV din industria lactatelor din România, alocând promovării tot circa 20 de milioane de euro.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.08.2013
ZF Corporate este serviciu