Foto brasov.net
Sâmbătă seară, au fost date în folosinţă patru pasarele pietonale, una în Comarnic, două în Buşteni şi una în Azuga, informează IGPR într-un comunicat.
Odată cu darea lor în folosință au fost desființate patru treceri de pietoni din zona centrală a staţiunii Buşteni, două treceri de pietoni din Azuga şi una din Comarnic.
Trecerile de pietoni rămase, câte două în fiecare staţiune, sunt amplasate în zona centrală a Buşteniului, respectiv la intrările în localităţile Azuga şi Comarnic, mai informează Poliția.
Pe marginea DN 1 au fost montate garduri metalice de peste un metru înălţime, pentru a-i împiedica pe pietoni să traverse neregulamentar.
Pasarelele pietonale metalice reprezintă, potrivit autorităţilor, o soluţie temporară de fluidizare a traficului rutier pe Valea Prahovei până la construirea autostrăzii Comarnic-Braşov.
Costul celor patru pasarele pietonale variază între 70.000 şi 99.000 de euro, potrivit preşedintelui Consiliului Judeţean Prahova, Micea Cosma.
Inagurarea oficială a pasarelelor peste DN 1 va avea loc duminică, la eveniment fiind aşteptaţi Victor Ponta şi Gabriel Oprea. Foto brasov.net
Sâmbătă seară, au fost date în folosinţă patru pasarele pietonale, una în Comarnic, două în Buşteni şi una în Azuga, informează IGPR într-un comunicat.
Odată cu darea lor în folosință au fost desființate patru treceri de pietoni din zona centrală a staţiunii Buşteni, două treceri de pietoni din Azuga şi una din Comarnic.
Trecerile de pietoni rămase, câte două în fiecare staţiune, sunt amplasate în zona centrală a Buşteniului, respectiv la intrările în localităţile Azuga şi Comarnic, mai informează Poliția.
Pe marginea DN 1 au fost montate garduri metalice de peste un metru înălţime, pentru a-i împiedica pe pietoni să traverse neregulamentar.
Pasarelele pietonale metalice reprezintă, potrivi