Microsoft a confirmat astăzi că serviciul său de mail, Outlook, a fost picat mai multe zile. Paradoxul este că nimeni nu a reacţionat pe internet, iar când a căzut Google cinci minute, toată lumea a fost stresată.
Problema a durat mai bine de trei zile, iar compania şi-a cerut scuze în mod repetat de la utilizatori. Începutul s-a petrecut pe 14 august, oamenii neputând să intre pe Outlook, SkyDrive sau People. SkyDrive şi People au revenit rapid, dar accesul la Outlook a fost problematic în continuare.
Compania a dat vina pe serviciul de caching pentru incapacitatea utilizatorilor de a accesa căsuţele de mail. Dispozitivele care foloseau Exchange Active Sync au fost afectate, după cum scrie "The Next Web". Acestea primeau un mesaj de eroare şi încercau să se reconecteze mereu, ceea ce a cauzat un trafic prea mare în reţea, iar Microsoft nu a putut manageria acest lucru bine.
Eroarea nu s-a rezolvat în totalitate, utilizatorii mobili ai serviciului având mici probleme de sincronizare.
Problemele Outlook şi Microsoft vin în diateză cu problemele Google. Când serviciul a căzut cinci minute în timpul nopţii, utilizatorii au făcut print screen-uri şi au scris pe Twitter. De altfel, mulţi au anunţat că au trecut pentru prima oară pe Bing. Într-adevăr, nu ştim câţi bani s-au pierdut după căderea Outlook timp de trei ore, dar când Google pică cinci minute se pierd 108.000 de dolari la fiecare 60 de secunde.
Potrivit ultimelor date de piaţă, Outlook.com a ajuns pe locul patru la nivel global. La finalul trecerii de la Hotmail la Outlook, existau 400 de milioane de clienţi pentru serviciu.
Cele mai populare servicii de mail, potrivit unui studiu Litmus, sunt cele de la iCloud, folosite pe iPhone şi iPad, Outlook business, Outlook.com şi Gmail.
Google a picat timp de 5 minute. A fost suficient ca Internetul să se panicheze şi compania s