Localul Hard Rock Cafe din zona Parcului Herăstrău din nordul Capitalei a terminat anul trecut cu afaceri de 11,1 milioane de lei (2,5 milioane de euro), în creştere cu aproape 5% comparativ cu anul anterior.
Aceste cifre plasează unitatea în top zece al celor mai mari restaurante şi cafenele din România, top condus potrivit datelor ZF de Caru’ cu Bere, McDonald’s Dristor şi restaurantul Ikea, fiecare cu 5-6 milioane de euro pe an. Hard Rock Cafe, adus în franciză în România de compania Midi Development, a intrat pe piaţa locală în 2008, ultimul an de boom economic.
Unitatea, cu profil de restaurant mai degrabă decât de cafenea (după cum îi spune numele), a fost amplasat pe 2.000 de metri pătraţi în zona Herăstrău, zonă frecventată de persoanele cu venituri mari. De altfel, targetul Hard Rock Cafe este reprezentant de persoanele cu venituri peste medie, mai puţin afectate de criza şi de scăderea consumului de după 2009.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.08.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Localul Hard Rock Cafe din zona Parcului Herăstrău din nordul Capitalei a terminat anul trecut cu afaceri de 11,1 milioane de lei (2,5 milioane de euro), în creştere cu apro