A decedat în 2009, dar continuă…să “trăiască”. Mai precis, continuă să genereze foarte multi bani, graţie executorilor testamentului "regelui muzicii pop", care au incheiat contracte cu Pepsi, Sony, Cirque du Soleil, Ubisoft şi producători de la Hollywood.
"Michael Jackson este în continuare incredibil de popular în lumea întreagă, mai ales în China, iar noi le promitem fanilor lui că vom fi atenţi şi vom trata cu respect imaginea sa", a declarat Franck Cooper, unul dintre directorii de marketing ai grupului Pepsi.
Gamă de produse
Wall Street Journal nota nu demult că primul contract semnat cu Pepsi, în 1984, i-a adus cântăreţului suma de 5 milioane de dolari. El l-a "costat" pe artist şi câteva şuviţe de păr, din cauza incendiului produs pe platoul unde se filma spotul televizat.
Potrivit fondului care administreaza averea starului, contractul cu Pepsi este primul contract de publicitate semnat după moartea lui Michael. Fondul a pus în vânzare de multă vreme, inclusiv pe site-ul oficial al lui Michael Jackson, pe care il administrează, o întreagă gamă de produse cu preţuri între 5 şi 300 de euro. Printre acestea se regăsesc un single pe vinil şi un geamantan şi un tricou inspirat din videoclipul "Bad", trei CD-uri, casete demo inedite şi DVD-ul legendarului concert pe care starul american l-a susţinut pe stadionul Wembley din Londra în 1988.