Fiti sinceri, informati-va si diferentiati-va sunt cateva dintre sfaturile pe care le ofera atat antreprenorilor cat si managerilor din companii, Ana-Maria Gavrila, fondatoarea companiei de branding personal Brand AdVenture si cea care pana in iunie a fost timp de cinci responsabilul de relatii cu presa pentru Deloitte Romania, unul dintre cele mai mari jucatori din domeniului auditului si consultantei financiare.
Ana-Maria Gavrila are experienta de 11 ani in comunicare, dintre care sase in presa la Mediafax, Bucharest Business Week si Investor Media Grup. Din martie 2008 s-a angajat ca manager de relatii publice la Deloitte, de unde a plecat in aceasta vara pentru a fonda compania de branding personal Brand AdVenture.
„A fost o decizie neasteptata, mai ales pentru mine. Nu am crezut niciodata ca voi face o astfel de alegere. Ca jurnalist, am scris adesea despre antreprenori si afaceri incepute de la zero. Le admiram determinarea, dar nu ma imaginam pornind pe acelasi drum. In urma cu aproape jumatate de an, am cunoscut o comunitate de antreprenori care nu doar ca mi-au dat curaj, m-au inspirat de-a dreptul. Invat foarte multe de la ei, in fiecare zi. Cu cat sunt mai tineri, cu atat pare ca invat mai multe”, explica antreprenoarea.
Ea adauga ca viata intr-o corporatie este o scoala foarte importanta...poate cea mai importanta pentru un antreprenor la inceput de drum. Adesea, marketingul se ascunde in spatele unui brand de compania, dar succesul depinde de oameni „Iti ofera structura, disciplina, iti dezvolta simtul responsabilitatii si un sistem de valori la care iti vei raporta intotdeauna munca”.
Fostul responsabil de relatii publice al Deloitte Romania spune ca a lansat o afacere in domeniului brandingului personal pentru ca ii place sa lucreze cu oamenii si este un „mare fan al autenticului”.
“Adesea, marketingul, in toate fo