În secolul XXI, când internetul a devenit o sursă vitală de informare pentru majoritatea oamenilor, spitalele de stat din Cluj nu se grăbesc să îşi modernizeze site-urile astfel încât să le ofere pacienţilor informaţii despre tratament, medici sau noutăţi medicale. Managerii spitalelor recunosc că mai au mult de lucru la site-urile instituţiilor pe care le conduc, dar nu au bani.
Majoritatea spitalelor de stat din judeţul Cluj nu s-au împrietenit încă cu tehnologia informatică, iar cea mai bună dovadă sunt site-urile oficiale ale acestora. Majoritatea au o interfaţă învechită, prezintă informaţii puţine pacienţilor şi în unele cazuri, noutăţile sunt din 2012. Lipsa banilor şi a personalului sunt principalele motive ale lipsei de comunicare on-line dintre spitale şi pacienţi.
Printre puţinele spitale care oferă informaţii detaliate pacienţilor se numără Spitalul Orăşenesc din Huedin. Pe site li se comunică bolnavilor inclusiv faptul că este interzis fumatului în spital. Pacienţii pot afla şi că se pot interna în condiţii VIP, adică în salon dotat cu televizor, cabină de duş proprie, telefon şi frigider, toate acestea pentru 50 lei pe zi. Când este vorba însă de noutăţi, acestea lipsesc.
Spitalul Municipal din Gherla conţine, pentru pacienţi, câteva informaţii generale, mai exact articole extrase din lege cu privire la drepturile şi obligaţiile pacienţilor. În ceea ce priveşte noutăţile, ultimele apărute sunt din noiembrie 2012. Spitalele din Turda şi Câmpia Turzii pot să spună că nici nu au site-uri ţinând cont de interfaţa veche şi informaţiile extrem de puţine. La spitale de renume, site-urile sunt la pământ
Site-ul Spitalului de Pneumoftiziologie Leon Daniello Cluj-Napoca are majoritatea secţiunilor în construcţie. Singurul lucru pe care îl aflăm este echipa managerială. Situaţia este asemănătoare şi la Institutul Regional de Gastroenterologie ş