Antreprenorul Valentin Radu, proprietarul Friends Advertising, Sorin Tranca, alaturi de dezvoltatorul de aplicatii Ciprian Dragoi au lansat o platforma pentru optimizarea ratei de conversie, tintind 100 de clienti pana la finalul anului.
Alti actionari ai Marketizator sunt Bojan Spasic si Nicu Stancescu, tot de la Friends Advertising. Formula actionariala formala are 3 parti: Valentin Radu, Ciprian Dragoi si Friends Advertising.
“Marketizator ofera posesorilor de magazine de comert electronic posibilitatea de a afla motivele pentru care vizitatorii lor nu cumpara (aproximativ 99 din 100 ies de pe site fara a cumpara) - prin survey-uri, ofera posibilitatea de a opera modificari de design, text si imagini ale anumitor pagini cheie de pe site fara interventia unui programator”, explica Valentin Radu, care printre alte proiecte a lansat si RCA-Ieftin.ro, conceptul proiectului.
Ideea celor cinci a pornit de la experientele lor de marketeri si oameni pasionati de mediul digital. “In plus, din nevoile sesizate in activitatea mea directa pe RCA-Ieftin, am realizat ca un set de instrumente performante de marire a ratei de conversie e o intreprindere anevoioasa, costisitoare si doar partial eficienta. Asa ca am luat nevoile, efectiv si am inchegat un tool care integreaza o serie de tehnici de conversie foarte utile”, explica el.
Pentru inceput, antreprenorii vor sa iasa cu succes din faza de public beta, reusind sa integreze si sa ia in calcul feedback-ul clientilor pe care deja ii deserveste.
“Pagina de adaugare in cos este calcaiul lui Ahile a oricarui magazin electronic - 70% dintre cei care ajung acolo abandoneaza inainte de a cumpara. Noutatea majora a acestei solutii este posibilitatea de a programa interactiuni cu vizitatorii in functie de ce date se stiu despre acestia (oras, temperatura, istoric, produse vizitate, cuvinte cheie,