Cemacon, al treilea mare producător de sisteme de zidării ceramice din România, a înregistrat în prima jumătate a anului 2013 o cifră de afaceri de 19,4 milioane lei, în creștere cu 35%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. În același timp, vânzările cantitative au crescut cu 30%.
În ciuda competiției crescute și a ritmului de dezvoltare a pieței construcțiilor, Cemacon își menține obiectivele de creștere a vânzărilor și a cifrei de afaceri cu 40% în 2013, fata de 2012 și a cotei de piață la 16% la nivel național.
„Venind după 2 ani de expansiune a afacerii, în condițiile unei piețe în care criza nu a dat niciun semn de recul, rezultatele primului semestru au fost peste așteptări. La nivelul cifrei de afaceri am crescut mai mult decât pe volume; aceasta îmi confirmă că strategia de diferențiere și de oferire de plus-valoare dă roade.
Lansarea noului portofoliu de produse Evoceramic a reprezentat o provocare uriașă atât pentru producția companiei, dar și pentru echipa de vânzări și de marketing, care trebuiau să introducă în piață 5 produse noi, în condiții de criză profundă a consumului. Avem alături acționari mai hotărâți să susțină compania și aceasta ne dă stabilitate în abordarea proiectelor viitoare. Îmi păstrez optimismul referitor la atingerea obiectivelor de creștere asumate pentru 2013”, a declarat Liviu Stoleru, director general și președinte al Consiliului de Administrație al Cemacon.
De la începutul acestui an, Cemacon a lansat trei centre de distribuție, în Timișoara, Bacău și Suceava, pentru a veni mai aproape de clienții săi. În plus, anul 2013 a însemnat și extinderea acoperirii pieței, în prezent Cemacon fiind prezent în 27 de județe în toată țara.